Hälytyskeskus palvelee kellon ympäri
Hälytysvalvonta
Hälytyskeskuksemme vastaanottaa kiinteistösi hälytystiedon palvelukeskukseemme 24/7 ja reagoi toimeksiantosopimuksen mukaisesti. Kun kiinteistössäsi tapahtuu jotain tavanomaisesta poikkeavaa (murtohälytysjärjestelmä hälyttää tai kiinteistöautomatiikka havaitsee poikkeavuuden), saa hälytyskeskus siitä välittömästi tiedon. Ammattitaitoinen henkilökunta analysoi hälytystiedon ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin. Hälytyskeskus minimoi turhat hälytys- ja huoltoajot etäseurannan avulla. Tarvittaessa hälytyskeskus pyytää vartijaa tai kiinteistöhoitajaa käymään paikan päällä tarkistamassa tilanteen. Hälytysvalvontaan voidaan liittää murtohälytys-, kulunvalvonta-, palovaroitin- ja talotekniset järjestelmät, kylmälaitteet sekä hissit.
Kiinteistöautomaatio
Kiinteistöautomaation avulla hälytyskeskuksemme optimoi kiinteistösi lämmityksen, valaistuksen, ilmastoinnin ja muut energiaa kuluttavat toiminnot, jolloin säästät energian kulutuksessa. Hälytyskeskuksemme seuraa automatiikan toimintaa ja hoidamme myös muut poikkeavat asiat. Hälytyskeskuksemme tekee asiakkaillemme puolueettoman seurantaraportin, jonka avulla voi seurata muun muassa energiatehokkuutta ja huoltoliikkeiden laskutusta. Lisäksi hälytyskeskus toimittaa vasteaikaraportit.
Call Center ja Help Desk -palvelu
Hälytyskeskuksemme voi tarjota teille tarpeisiin räätälöityjä Call Center ja Help Desk -palveluita. Luomme teille oman puhelinlinjan, johon palvelukeskuksemme vastaa asiakkaan nimellä. Hälytyskeskuksemme hoitaa teidän puhelinvaihdetta ja asiakaspalvelua kokonaan tai virka-ajan ulkopuolella. Hälytyskeskuksemme tallentaa kaikki puhelut ja kirjaa eri ilmoitukset, kuten vikailmoitukset tai työpyynnöt, asiakkaan haluamaan huoltokirjaohjelmaan.
Kameroiden etävalvonta
Hälytyskeskuksemme vastaanottaa kameroiden kuvaa 24/7. Päivystäjät suorittavat ennaltaehkäisevää valvontaa. Hälytyksen sattuessa päivystäjät valvovat kameravalvonnan avulla, mitä kiinteistössä todella tapahtuu ja toimimme tilanteen vaatimalla tavalla. Korkealaatuiset kamerat yhdistettynä palvelukeskuksen valvontapalveluihin ovatkin korvanneet piirivartioinnin tehokkuudessaan ja edullisuudessaan. Kameravalvontajärjestelmä tallentaa materiaalin mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten.
Tiedonsiirto
Hälytyskeskuksemme huolehtii että kiinteistösi hälytystieto siirtyy nopeasti ja luotettavasti valvotulla tiedonsiirtopalvelulla. Palvelun avulla palo-, murto-, kuva- ja muiden kiinteistöteknisten järjestelmien hälytykset siirtyvät valvottua linjaa pitkin nopeasti palvelukeskukseemme. Se mahdollistaa myös kiinteistön turvallisuusjärjestelmien ja kiinteistöautomatiikan etäkäytön. Vaihtoehtoina on tarkat ilmaisinkohtaiset hälytyksensiirrot tai langattomat siirto- ja reitityspalvelut.
Pääkäyttäjäpalvelu
Hälytyskeskuksemme vastaa kiinteistösi turvallisuus- ja kiinteistöteknisten järjestelmien ylläpidosta, valvonnasta sekä jatkuvasta kehittämisestä. Vankkaan osaamiseemme perustuva pääkäyttäjäpalvelu on kustannustehokasta, läpinäkyvää ja joustavaa. Sitoudumme kehittämään kiinteistösi järjestelmiä jatkuvasti ja siten turvaamaan myös järjestelmäinvestoinnit.
Viestintäpalvelut
Hälytyskeskuksemme suunnittelee ja toteuttaa viestintää yhdessä asiakkaan kanssa käytössä olevan viestintäjärjestelmän avulla. Viestintäjärjestelmä on helppo ottaa käyttöön eikä se vaadi mitään investointeja. Sen avulla voidaan toteuttaa ryhmäpuheluita ja lähettää massaviestejä. Kriisiviestinnässä voidaan suorittaa hälytys tietokoneella, langattomalla painikkeella, tekstiviestillä, soittamalla tai sähköpostilla. Viestintäjärjestelmän, meidän ja hälytyskeskuksemme ammattitaidon avulla pystymme pitämään yllä tilannekuvaa ja seuraamaan tapahtumien kehittymistä. Lisäksi meillä on käytössä valtakunnallinen VIRVE-verkko, jonka avulla me ja hälytyskeskuksemme voimme olla suoraan yhteydessä viranomaisiin.